Sol och varmt…och årets första åska hörd.
Emmy var här under påsklovet, men tyvärr var det bara skit-väder hela tiden.
Jag har tagit kontakt med en shaman i skåne för att diskutera det jag upplever.
Varit på Demokratidagen i stockholm. Ett utmärkt tillfälle att skapa nya kontaktytor.
Känner att jag är påväg mot ”mitt gamla jag”, men i en ny tappning….på gott och ont.