GRATTIS MAMMA på 80-års dagen !!!
Dimma…dimma…dimma. Men värmen är visst på väg …säger dom…
Jag har fått fler ”Hej-sägare” på byn efter….
https://hd.se/klippan/2012/03/15/han-vill-oka-dialogen-med-valjarna/
….av någon anledning…?
Är…så gott som…barnfria i helgen. Bara Sebbe hemma….
Igår hämtade vi mer hundfoder på kenneln…och fick Madde med oss…som ”bonus”…. Hmmm?
Har påbörjat min nya linje inom politiken….att integrera och engagera fler invandrare i kommunpolitiken.