Söndag, 2013-04-07

Boken av Kay Pollak verkar ha resetat mej totalt. Känner mej i och för sig lugnare och säkrare i mig själv, men desto mer tvekande i andra frågor, som varit självklara tidigare.
Som t.ex. Är jag en politiker ?…som person… Har nog inte de vassa armbågar som behövs för att inte bli en gammal gubbe som bara sitter på kommunens politiska möten. Och det har jag redan bestämt – det vill jag INTE bli ! Jag vill ha utmaningar i mitt liv !
”Egen-företagar-genen” i mig har vaknat till liv igen. Men, full av visdom, så får den bara segla med i mitt liv tills vidare.