Blev lurad av min son igår att jag skulle bli farfar igen….. Skrattade efteråt….men även en liten känsla av besvikelse. Hade ju varit kul !
Funderar över min politiska gärning. Är jag politiker ? Är jag för lite ”rävig” ? …..troligen…
Blev lurad av min son igår att jag skulle bli farfar igen….. Skrattade efteråt….men även en liten känsla av besvikelse. Hade ju varit kul !
Funderar över min politiska gärning. Är jag politiker ? Är jag för lite ”rävig” ? …..troligen…