Solig och ljummen dag =)
”Lu” hos pappa… ”So” på kortids…
Varit och tittat på när Lukke spelade en innebandymatch mot Öllsjö…..förlust med 6 – 7 .
Nu e det kört för mej !! Det finns nu tecken på att personer med långa fingrar är mer sociala än motsatsen.
https://www.sciencedaily.com/releases/2009/11/091104101553.htm