Mulet…..
Vi har varit i Landskrona med Chrille när han köpte en ny-beggad bil. En Renault Clio, 99:a, 14000 mil, 56-vilda Hk ! En perfekt bil när man bor som Chrille mitt i Hbg – för att skjutsa röven från ”A” till ”B”…..och billig i drift !! Blev lite sugen själv faktiskt. =)
Läste på någon ekonomi-sida att Opel ska stoppa all försäljning av bilar. Jaha, hur många förlorar nu jobben i Sverige ?? Opel är ju sedan förr ”intimt sammanbunden” med Saab….och har väl också haft betydande problem med lönsamheten.
Det finns fler kloka människor….
”Man dör inte av flunsan” som någon skrev. Vatten, febernedsättande och vila, så är man normalt sett frisk igen på en vecka.
”Var solidarisk och ta vaccinet!” Bull-shit !! Ett vaccin som ingen egentligen vet om och hur det verkar. Media jagar igång en hysteri att vaccinera sig genom att skriva om dödsfall var och varannan dag. TÄNK SJÄLV istället !!! säger jag.