Hej Blogg !
Mulet…
”MORGONSTUND HAR GULD…”
O vad bra det kändes att vakna idag ! Livet har fått en färdriktning igen !
Nya vänner. Vänner som kanske tar mej mot nya outforskade mål. Gamla vänner som verkligen visar att dom ÄR vänner – att lita på. Dessa har hjälpt mej att på rekordtid ta mej ur den uppkomna svackan i livet.
”Vad har jag att vara ledsen över – inget ! Vad har jag att vara glad över – allt !”
Jag ångrar inte en sekund att jag valde att stanna här nere – i skåne !
Alternativet hade varit nåt öde ställe i norrlands inland, fullt med misstänksamma, missundsamma människor. Och dessa saknar ett ”eget liv” ! Så deras största aktivitet om dagarna är att lägga sig i och prata skit om medmänniskor. Nä ! fy f_n ! Det har jag redan testat en gång. Aldrig mer – om jag bara slipper !