Fredagen den 13:e !

Tror ni det är sol här ???

Har varit och gjort mattetenta-1 av 2. Nästa är den 18:e, dvs nästa onsdag. Däremellan har jag inlämmning av del-hemtentan på  Astrobiologi. Fulla skjortan alltså !!

Är alldeles ”kejk” ihuvudet, men försöker ändå skriva lite på astrobiologin. Det ska bli minst 5 sidor – med källhänvisningar….och sånt skit.

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *