Söndag, 2009-11-15, Grattis min älskade !!

Tjooo, no e de så no !  (Om vädret)

GRATTIS min älskade på födelsedagen !!!
Vi har ätit kalkaon…tillredd av min eminenta fru. Smulpaj till efterrätt !!! MMmmmmm GOTT !!!
Vi har haft svärmor och svärfar här, samt Chrille med fjälla, My med pojkvän och Carolin.

Lägger nu sista handen vid min hemtenta i Astrobiologi. Putsar och donar, samt har laggt till en egen del där jag reflekterar över ämnet. (På vinst och förlust.)

Har pratat med min töser i telefon idag…… =)

Lina.M. fick en pojk idag…. Grattis !!!

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *