Tisdag, 2010-01-05

Nollgradigt och snöfall.
Hörde att det visst kommit upp till en halvmeter på andra sidan sundet….och det var visst påväg hit också…!

Har lånat en psykologibok….men det tar emot att överhuvudtaget öppna den. Men jag måste…!!!
Har ingen bok i rättskunskap ännu. Letade på nätet , men hittade inget av värde.
Men !!! Fysikboken har jag redan plöjt ca 20 sidor i !!! =)

Klagade hos hyresvärden igår enär vi bara hade 15 grader inomhus…och elementen var på full-fart. Nu har energibolaget (fjärrvärme) skruvat på lite mer kräm till våra vattenburna element….och det känns redan.

Känner mig mer ”taggad” att plugga än någonsin förr!! Jag vet egentligen inte varför, men kanske beroende på faktorer i min omgivning….????….!!!! Har någon sorts konstig ”harmoni” i kroppen som gör mej ”plugg-sugen”. Det låter ju hur sjukt som helst.

En kul notering. S.k. ”vänner” till min mor ”säger upp” bekantskapen nu då det inte går att ”mjölka ur” min mor ”nyheter om mej”. Ha ha !! Gu´va bra jag mår !!!

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *