Nästan klar himmel och ca -1 grad.
Har beställt protein på Gymgrossisten. Bara 1kg nu…. men ska beställa 8kg inom kort.
Vädret har fått ”fnatt”! Abisko har +3,3 grader och nere i jämtland/dalarna är det ned emot -25 grader….och här ett par minus över lag.
Har hjälpt min fru att komma-igång med matematiken. Hon repeterar ”Matte A” nu….för att senare tenta-av Matte B.