Måndag, 2010-01-11

Har inte lagt märke till vilket väder vi haft idag……. =(

Har haft min första Psykologi-lektion idag. ”Elementärt”……

Har blivit ”bundis” med rektorn på komvux…=)

Har skrivit på papper som binder mig till kommunfullmäktige…..om jag blir invald.

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *