Fredag, 2010-01-15, ….dagen efter ”Kick-box”…

Mulet…

Igår kväll var jag på ett ”Kick-n-box” pass med My. Jag trodde jag skulle ”dö”. Jag har tränat en stor del av mitt liv, och den största delen har jag tränat med vikter på stång. Jag har alltså ”gett järnet” i ca 6 – 10 sekunder…sedan vilat. På ”Kick-n-box” så ger man järnet i 1,5 timmar !!!!! Jag vet, jag har ingen muskelkondis. =(  Men det var trots allt en positiv upplevelse. Ska även försöka mig på ”Body pump” …få se vad som ger mest.

Har lånat ”The Universe in a Nutshell” av Stephen Hawking. Den är på engelska och är tänkt att bli den bok som jag ska resensera på engelska B -kursen.

Skönt är att skita i meterdjup snö för snön sköljer skiten ur skitan…. gammalt djungelordspråk” =)
Jag antar att min vän vid fjället också begagnar sig av djungelordspråk. Hmmm?

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *