Onsdag, 2010-01-13

Gråmulet…men fortfarande snö på marken.

Hade min första Engelska B lektion i Åstorp igår kväll. Femton var anmälda till kursen…sju kom. Det var jätte-roligt och läraren verkade toppen…trots sina 29 år bara… 😉

Varit på Samhällskunskap-lektion idag. Diskuterade medias vinklingar av olika händelser.

Lucas har haft sönder headsetet till datorn,,,, !!! >(

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *