Gråmulet…men fortfarande snö på marken.
Hade min första Engelska B lektion i Åstorp igår kväll. Femton var anmälda till kursen…sju kom. Det var jätte-roligt och läraren verkade toppen…trots sina 29 år bara… 😉
Varit på Samhällskunskap-lektion idag. Diskuterade medias vinklingar av olika händelser.
Lucas har haft sönder headsetet till datorn,,,, !!! >(