Torsdag, 2010-01-21, GRATTIS Gabriel !!!

Ännu en grå dag…

Varit på Väla med Lena, My och Sebbe. ”Dom” har gjort av med ”betungande pengar”. Hmmm???

Kört mitt första ”Body Pump” -pass ikväll. Det känns som om det var ”grejen” för mej. Betydligt bättre än kick-box.

Har köpt min engelska-lärobok och sitter nu och går igenom stycket  ”görandes” en lista med ord som jag ”inte riktigt är med på”. Många ord blir det…som man är osäker på översättningen. Men man förstår ju i alla fall betydelsen av texten.

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *