Onsdag, 2010-01-20

”Hej alla monster-diggare!”

Nu börjar fysikkursen arta sig! Den här kursen FYTA13, som den heter, eller Vetenskapliga metoder, startade på allvar idag. Den känns helt klart mer rätt än den kurs om liv i rymden som jag gick tidigare. Vi har idag börjat med Gallileo och hans funderingar och upptäckter. Vi har även belyst flödet från tanke…, ”tanke” – ”expriment/metod” – ”tolkning” – ”teori”, …. till teori.

Jipp-iiii !!! Idag körda jag för första gången på 210kg i benböj. Det är tre år sedan senast.

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *