Solen och den blå himmelen har visat sig…och finns alltså ännu.
Lucas åkte efter om och men till pappa…..
Har tränat armar idag. Jag har fortfarande ont i alla muskelfästen efter Body Pump -passet.
Ringde Sara idag och pratade en kort stund med henne i telefon. Jag är ju ingen telefonpratare, men ett kort samtal räcker för att hålla kontakten….men kanske lite oftare då istället.