Snö….snö….mer snö !!!! =) …och noll-gradigt.
Har gått en rask promenad på löpbandet i 90 minuter idag. Det känns !!!!
Delat ut ca 150 ”sosse-blad” på byn inom ett område som jag blivit tilldelat. Fick hjälp av min fru !!! =)
Snö….snö….mer snö !!!! =) …och noll-gradigt.
Har gått en rask promenad på löpbandet i 90 minuter idag. Det känns !!!!
Delat ut ca 150 ”sosse-blad” på byn inom ett område som jag blivit tilldelat. Fick hjälp av min fru !!! =)