Onsdag, 2010-02-03

Snö….snö….mer snö !!!!  =) …och noll-gradigt.

Har gått en rask promenad på löpbandet i 90 minuter idag. Det känns !!!!

Delat ut ca 150 ”sosse-blad” på byn inom ett område som jag blivit tilldelat. Fick hjälp av min fru !!! =)

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *