SOL SOL SOL !!!!!!
Jag har åkt tåg i ca 5 timmar idag….bara för att inse att jag hinner inte till föreläsningen. Trodde inte på en person som när jag skulle åka sade att det var upp till 3 timmars försening av tågen. Men, så var det nog….. Jag åkte till Lund…och hem igen….t.o.r……5 timmar tog den trippen.
En artikel i Aftonbladet visar att jag ”är på rätt väg”. (Se min länk under ”Plugg”)