Lördag, 2010-02-06

Mulet…men med blå strimmor…

Lucas är hos pappa….

Har tränat benen idag. 6×6 på 200kg i knäböj…ej fullt djup. 87kg prick visar vågen…. =)

Började fundera på när ”Alla hjärtans dag” egentligen var?? Eftersom jag fått ”Valentin-hjärtan” på facebook. Trodde jag hade missat nåt. Ja, man vet ju aldrig så noga i min ålder…..tiden bara rusar iväg….

Agerar ”bollplank” till min fru vad gäller hennes pluggande. Hon har en massa funderingar kring de ämne hon skirver om….och ventilerar detta med mej….men jag behöver inte svara nåt….oftast. =)

Första delen av…allt för många…..i Melodifeltival-uttagningarna på tv. (Suck!)

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *