Grå….
Har varit hemma och pluggat idag. Hade bara en lektion, så det kändes mer effektivt att vara hemma och plugga.
Tränade rygg idag på gymet. Träffade en Holländare där som jag började snacka (på engelska) med. Trevlig kille !! Han var här i Sverige och tittade på nya produkter inom papperstillverkningen.
Telia – Nu ska dom ta bort, eller har redan gjort, alla privata hemsidor. Tror att min är borta nu… Måste börja leta efter ett nytt webhotell.