Understundom blå himmel….och 8 till 10 plusgrader.

Nä, höst är det väl inte riktigt….men den har en poäng ändå (serien ovan).
Åker upp till ”norr” imorgon….och till mina barn !! Längtar sååååååå efter dom!!!
Vi får väl se hur det kommer att stämma med de tåg-tider jag har på biljetten…??? Vore ju konstigt om det inte var förseningar ”någonstans” på vägen..!! Men, huvudsaken är att jag kommer fram.
Klippte mitt hår idag…till vissas förtret! 😀 😀 😉 Frissa som på mitt foto…fast med mindre sned lugg. 🙁