Hej !! Solen skiner igenom en grådisig himmel…. Våren lurar runt hörnet…
Lagt till en ny länk. En f.d. jobbarkompis har fått en länk till sin blogg.
Lucas har LANAT med en kompis i köket vårt i natt. Gick tyst och bra tillväga !!
Har ännu inte ”landat” efter en vecka i norr med mina flickor…… 😛