Måndag, 2010-03-29

Mulet….

Varit i Hbg sedan vi skjutsat Lucas till en ”LAN-kompis”. =P

DSC00564

DSC00565Så här såg det ut i Hbg idag….

Fick idag egen nyckel till Sossestugan så att jag kan ”spontan-öppna” om det är fint väder och mycket folk på stan.

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *