Mulet….
Varit i Hbg sedan vi skjutsat Lucas till en ”LAN-kompis”. =P

Så här såg det ut i Hbg idag….
Fick idag egen nyckel till Sossestugan så att jag kan ”spontan-öppna” om det är fint väder och mycket folk på stan.
Mulet….
Varit i Hbg sedan vi skjutsat Lucas till en ”LAN-kompis”. =P

Så här såg det ut i Hbg idag….
Fick idag egen nyckel till Sossestugan så att jag kan ”spontan-öppna” om det är fint väder och mycket folk på stan.