Solen skiner igenom ibland…
Vilken dag !!! =)
…min fru har troligen fått ett jobb….utanför hemmet….som hon haft hittills.
…jag har kanske pågång ett sommarjobb….timtid….inhopp…..men dock.
…min fru har målatom Lucas rum…och städat detta!!!!
…vi har tagit en fika på stan ! Inomhus denna gången.
Har haft lite ont i axlarna efter gårdagens bröst-pass på gymet. Idag är det ryggen som ska få sig en ”duvning”.
….
Har nu tränat rygg med mitt ”plågo-offer” Conny. Tog det lite lungt så att han skulle ”hålla”…. Han e ju dock min enda träningsvän….här….”so far”…
Kanke skulle starta en blogg som heter ”LillaÄggMonstret”……jag äter ju 4 – 6 råa ägg per dag… =)