Onsdag, 2010-03-31

Grått-grått-grått… ….med dimma som pricken över i:et !

Hälsat på AM och Ture….

Hämtat ett bord från My…som ska flytta. Det är ett utebord med fyra stolar som vi ska ha på loftgången.

Helt barnfria ikväll. Tänkte därför bjuda ut min älskade på mat…..”om hon vill och får ändan ur vagnen”…vill säga.
Det är ju inte ofta vi är helt barnfria…och att jag kan bjuda frun på mat.

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *