Växlande…
Har hjälpt My att tömma sin lägenhet här i Klippan. Hon flyttar in i en lägenhet i Ängelholm….som vi hastigt besökte när vi var i närheten.
Har tränat ben idag med Conny. Tungt….jag skulle ju ”knäcka honom”…..svårt!!! Har massor ont i mina ben nu. Det är ju flera år sedan jag tränade så hårt på gymet….men det är kul !! =)
Hörde tranor idag…