Torsdag, 2010-04-01, Skärtorsdag…..

Växlande…

Har hjälpt My att tömma sin lägenhet här i Klippan. Hon flyttar in i en lägenhet i Ängelholm….som vi hastigt besökte när vi var i närheten.

Har tränat ben idag med Conny. Tungt….jag skulle ju ”knäcka honom”…..svårt!!! Har massor ont i mina ben nu. Det är ju flera år sedan jag tränade så hårt på gymet….men det är kul !! =)

Hörde tranor idag…

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *