Sol med några moln…och ca +7 grader.
Har tränat armar idag. Dessutom så har jag gjort de tre sista momenten i tävlingen på gymet. ”Plankan”, dips, roddmaskinen och crosstrainer-makinen.
Jag har nu flera på gymet som ”anammat” min träningsmodell…för styrketräning. KUL !! Fick även ”lovord” av Marie (ägaren) för mitt sätt att engagera människor i träning.
Min älskade hade dukat upp med Jansons, olika sillsorter och kokta ägg när jag kom hem från gymet. ”PUSS på dej älskling !!!!!
Såg en sädesärla idag….