Fredag, 2010-04-02, Långfredag…..

”Dis-mulet”…

Käkar ”allt möjligt” nu för att slippa bli jätte förkyld…som alla andra i familjen….

”Lillen” Eklund – boxaren – dog igår.  Bara 52 år gammal…alltså tre år äldre än mej. Och med ordspråket att ”var tredje man  försvinner mellan 50 och 60″….så börjar man ju fundera..??!!

Läser boken ”Svarta hål” av Stephen Hawkins om att ”tiden” som företelse inte fanns före big-bang…och inte kommer att finnas när alltet troligtvis ”sugs in” i någon form av svart hål. Tiden har alltså, troligen, en början och ett slut.

Har ringt och sagt ”Glad Påsk” till mina flickor. =)

Solen tittar fram nu på kvällskvisten….

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *