Lördag, 2010-04-03, Påskafton….

Sol med några moln…och ca +7 grader.

Har tränat armar idag. Dessutom så har jag gjort de tre sista momenten i tävlingen på gymet. ”Plankan”, dips, roddmaskinen och crosstrainer-makinen.
Jag har nu flera på gymet som ”anammat” min träningsmodell…för styrketräning. KUL !! Fick även ”lovord” av Marie (ägaren) för mitt sätt att engagera människor i träning.

Min älskade hade dukat upp med Jansons, olika sillsorter och kokta ägg när jag kom hem från gymet. ”PUSS på dej älskling !!!!!

Såg en sädesärla idag….

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *