IDAG: Mulet…bara några plusgrader..och understundom snöfall… =(

(Ovan) Långfredag…i parken nedanför vår lägenhet….
(Ovan) Ett foto från igår…. Våren verkar…trots allt….var på väg. =)
IDAG: Mulet…bara några plusgrader..och understundom snöfall… =(

(Ovan) Långfredag…i parken nedanför vår lägenhet….
(Ovan) Ett foto från igår…. Våren verkar…trots allt….var på väg. =)