Söndag, 2010-04-04 Påskdagen….

IDAG: Mulet…bara några plusgrader..och understundom snöfall… =(

DSC00567
(Ovan) Långfredag…i parken nedanför vår lägenhet….

DSC00568(Ovan) Ett foto från igår…. Våren verkar…trots allt….var på väg. =)

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *