Sol och dis….ca 10 grader.
Lucas hemma tidigt från pappa….
Lena är jätte-förkyld…med feber…
Jag har hostat lite i natt….och har tendens till lite snuva.
Vi diskuterar träning och träningsmetoder….jag och min fru. Först, ”vad vill man med sin träning?”. Bygga, underhålla, kondition eller minska (gå ned i vikt/omfång). De är i princip dessa man har att välja emellan, och då blir träningen därefter. Det går givetvis att kombinera flera metoder efter eget tycke och smak.
Lena ska städa-ur rummet så att Lucas kan flytta in där…..