Måndag, 2010-04-12

Sol….men inte så varmt…på morgonen i alla fall….

Nu svabbar och städar Lena Sebbes fd. rum så att Lucas kan flytta in. =)

Fattar inte att vissa människor måsta ha sönder allt i sin omgivning…?

Har suttit och sökt en drös med jobb nu på morgonen. Uppdaterade en jobbsökarsite som sade att jag bor i Norsjö kommun….. Det är ett tag sedan. =)

Skulle någon komma och förolämpa min fru när jag är hemma….så är jag beredd att sitta bakom galler ett tag för det jag då kommer att åsamka den förolämpande personen.

Lyfte 100kg i press bakom nacke idag. Det blev inget egentligt lyft. En kort ”resa” ned, sedan så kände jag ”det här går inte”, så upp på raka armar igen…och stången tillbaka på ställningen. Tog ju 90kg 2ggr förra veckan. =)

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *