Var är solen?? Titt-ut !! Kom fram !!
Har varit på en ”studentcoaching” i Helsingborg…som inte fanns !! Det var en jobb-coaching jag kom till istället. Men jag snackade mej till en sorts ”student-coaching”…trots allt. Så, jag ska nu troligen få coaching i mitt kemi-studerande….för det är där jag behöver ”hjälp”.
Så här dagen efter ”alla prov” försöker jag att tänka på allt annat….som jag inte tänkt på förr….
Jag njuter av ”slapphets-känslan”.
”Ödet”…har hunnit ikapp mej… =( …Läs min länk ”De e kört för mej…” ….så förstår du.