Torsdag, 2009-11-19

Var är solen?? Titt-ut !! Kom fram !!

Har varit på en ”studentcoaching” i Helsingborg…som inte fanns !! Det var en jobb-coaching jag kom till istället. Men jag snackade mej till en sorts ”student-coaching”…trots allt. Så, jag ska nu troligen få coaching i mitt kemi-studerande….för det är där jag behöver ”hjälp”.

Så här dagen efter ”alla prov” försöker jag att tänka på allt annat….som jag inte tänkt på förr….
Jag njuter av ”slapphets-känslan”.

”Ödet”…har hunnit ikapp mej… =( …Läs min länk  ”De e kört för mej…” ….så förstår du.

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *