Mulet och snöfall….blötsnö!!
Jaha, så stannade tågen i skåne igen!! Snö, banbrott och strejkande motorer. Kom jag till Lund idag??? NÄÄÄ-HÄÄÄ!! Det gick inte ens med buss.
Gick ned på gymet och ”tränade bort” lite adrenalin som jag fått av allt strul.
https://hd.se/klippan/2010/02/19/ralsbrott-paverkar-resenarer-och/?from=rss
Förr tittade min fru på prislappen när vi handlade. Nu tittar hon på hur många kalorier det är i ”alla” saker vi köper. Är det bättre??? Naaaa-eeee….. Men, huvudsaken jag får min ”Balle” (Ballerinakex) då och då så ska jag inte klaga.
OOoooo min ömma kropp!!! Body Pump -passet igår körde jag med lite tyngre vikter……DET KÄNNS idag !! Åsså tränade jag armar idag. Tacka ”vår skapare” för IPREN !!!