Lördag, 2010-02-20

Mulet och nollgradigt……slask, slask, slask….

Idag brukar våren komma till skåne…ett normalt år….men inte i år. SMHI säger att så långt man kan se, ca 10 dygn framåt, så ser man ingen vår.

Jag får en massa konstiga ”kommentarer” på min blogg, som egentligen inte är kommentarer. Har rensat bort dessa idag.

Kört ben idag.  Alla gymets vikter på stången då jag körde knäböj. Drygt-drygt 200kg….jomen visst !! =)
6×20 + 6×15 + 4×10 = 250kg  (dom har några 5-or också, men dom rymdes inte på stången) Och det gick LÄTT !!!
Bensparkmaskinen, med magasin på 180kg, är som en ”barnlek”.

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *