Fredag, 2010-12-17

Slut snö……snöfall….för tillfället i alla fall.

Nordkorea hotar med kärvapenkrig….. =(

Mitt skägg och hår (på skallen) växer så det knakar !! Har nog aldrig varit så hårig…..

Jag har lämnat in min ”Pedagogiska grundsyn” (mailat in) idag.

Tagit ett fika med min fru….mitt på dagen.

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *