Fredag, 2011-04-08

Blåsigt…men sol..

Varit från 0830 på budgetberedning…..till 1530 ungefär.

Lena jobbar natt 1645 – 0900.

Lucas hemma från skolan (kompis) 22.20…..=P

https://www.dailygalaxy.com/my_weblog/2011/04/from-the-x-files-dept-huge-object-stalks-soyuz-spacecraft-april-5-2011.html

När ska vi lyckas fånga dom (länk ovan) ? Vi har ju hur många filmsnuttar som helst snart som bevis på deras existens.

Vänta nu…..
USAs F-22 stridsflygplan….. ”Dom har inte behövts än….” Dom är m.a.o. ”för bra” för att användas i ”dagens krig”. Vad är dom då gjorda för ??? Något sorts ”rymdkrig” ?? Har planen ”UFO-egenskaper” som är ”för hemliga” ännu för vanligt folk ?? Är planen framtagna på Area-51 ?? Jobbar det utomjordingar där ??? ….ja, ni ser ju vart jag är på väg i mitt resonemang.