Torsdag, 2011-04-07

Blåsigt…

Lena jobbar…egentligen 15 – 22, men jobbar extra 11 – 22.

En ny stor jordbävning i japan i eftermidag på 7,4.

Huvudvärk…så jag går åt snart !!! =(