Blåsigt…
Lena jobbar…egentligen 15 – 22, men jobbar extra 11 – 22.
En ny stor jordbävning i japan i eftermidag på 7,4.
Huvudvärk…så jag går åt snart !!! =(
Blåsigt…
Lena jobbar…egentligen 15 – 22, men jobbar extra 11 – 22.
En ny stor jordbävning i japan i eftermidag på 7,4.
Huvudvärk…så jag går åt snart !!! =(