Mulet och kvavt !
Skruvat isär gummans bils bromsok. Bromskolven har legat på…troligen…hela vägen ifrån norrland !!! =P Bromsklossarna ”existerade inte längre”! Lät för dj_vligt ! Nu har hon bara broms på tre av hjulen….bättre än ”jätte-broms” på ett! Måste dock åtgärdas…troligen med ett nytt bromsok.