Hoppa till primärt innehåll

Jag Hans-Eric

Mitt liv och leverne….

Jag Hans-Eric

Huvudmeny

  • Hem
  • CV och Personligt brev
  • Om mej….

Inläggsnavigering

← Föregående Nästa →

Lördag, 2012-03-16

Publicerat 17 mars 2012 av Hans-Eric

Mulet, dimma….

Har, halv-om-halvt, blivit ”kändis” på byn efter en artikel i (HD)/NST för några dagar sedan.
https://hd.se/klippan/2012/03/15/han-vill-oka-dialogen-med-valjarna/

 

Detta inlägg publicerades i Okategoriserat av Hans-Eric. Bokmärk permalänken.
Drivs med WordPress