Sol och förhållandevis milt.
Har beställt en bilförsäkring till min bil idag.
Har betalat kåravgiften för vt2012.
Undrar hur det går för ”stackaren” som tagit över mitt vik som lärare på skolan??? Tufft !!!….antagligen.
Sol och förhållandevis milt.
Har beställt en bilförsäkring till min bil idag.
Har betalat kåravgiften för vt2012.
Undrar hur det går för ”stackaren” som tagit över mitt vik som lärare på skolan??? Tufft !!!….antagligen.