Blåsigt….nästan storm…och regn. Och solen lyser inte här i alla fall…
Året började med ”mental avslppningsövning” för min del. Försöker hitta motivation och energi för kommande termin.
Vi har idag varit på kaffe och semlor hos Rune m. fam.
Gjort en ”omstart” på gymet.
Skaffat mohikan-frilla…och plopp i örat igen. ”Utseende-uppdatering 2.0.” =)