Det var ett tag sedan….ett bra tag sedan…
Har haft fullt upp i livet och därför inte haft tid att sätta mig ned och skriva några rader.
Julen 2012 har passerat, med Sara på besök.
Nyår, med gäster och deras medhavda fyrverkerier.
Sportlovet, med Emmy på besök.
Och jag har fyllt 52 år….Huuu!!
Fick en ny dator (lådan, stationär) av min mor på min födelsedag. En ASUS vision, 3,7GHz APU, 12GB minne, 1TB HD….kortsagt TOPPEN !