2013-03-05, Måndag

Håller på med mitt uppsatsskrivande… Blir ”galen” när jag måste vända ”ut och in” på mig själv för att få till det.

Har idag installerat skrivaren i min nya dator…även i Lenas nya…för ”trådlösa utskrifter”.