Mulet…och ca 7 grader.
Har idag ägnat stor del av dagen till att förbereda studierna i Lund.
Jag har tagit reda på hur jag ska ta mej dit. Tider. Tittat på kartor över universitetsområdet. Varit in på kurshemsidan…mm
Ser med spänd förväntan fram emot att få träffa kursdeltagare, lärare och se kursupplägget.
Yasse har varit och hämtat det sista av sina saker ikväll.
Jaha, när ska man få se första snöflingan här nere då??? Dom lovade minusgrader över hela landet någon av de närmsta dagarna.