Söndag, 2010-05-09

Mulet….kan det vara nåt annat ??? =(

Sitter och förbereder en powerpoint-presentation till engelskan …om en och en halv vecka.
Den blev ruskigt bra….enligt mej själv.

Skönt med en vilodag från träningen! Behöver det då det ”små-värker” lite överallt i kroppen.

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *