Mulet….kan det vara nåt annat ??? =(
Sitter och förbereder en powerpoint-presentation till engelskan …om en och en halv vecka.
Den blev ruskigt bra….enligt mej själv.
Skönt med en vilodag från träningen! Behöver det då det ”små-värker” lite överallt i kroppen.