Fredag, 2010-08-27

Växlande molnighet.

Igår var jag på en introduktionsdag på skolan. Det blev mycket fakta att ”ta in”. Men en bra och välbehövlig dag !

På kvällen var jag på ett fullmäktige-grupp-möte.

Ingen träning !

Idag har min fru köpt sig en HELT EGEN DATOR ! Hennes första helt egna dator ! GRATTIS ! Den behöver du !! <3

Ingen träning !

Lucas är och LANar…istället för att åka till pappa.

Ätit landgång ! Gott !!

Ska se dvd:n ”Wolfman” efter finnkampen på tv…

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *